VJEROMATEMATIKA
Autor: Blanka Cikovac, 14. 2. 2011.
Integrirani nastavni sat vjeronauk-matematika održan je u našoj školi 11. veljače 2011.
RAZREDI: 5.a, 5.b, 5.c
TEMA: Osnosimetrična ljubav sv. Valentina
CILJ: Prepoznati pojam osnosimetričnog lika te dobiti povratnu informaciju o stupnju usvojenosti nastavnih sadržaja vezanih uz osnu simetriju
Otkrivanje ljubavi kao temeljnog oblikovnog principa stvarnosti.
Shvaćanje simetrije kao osnove podudaranja i razlikovanja, te ljubavi kao privlačne sile osnosimetričnih likova, tj. ljubav je privlačna sila među ljudima koji su jedno drugome „druga polovica“.
Otkrivati iskonsku ucijepljenost ljubavi u čovjekov život i simbolično je objasniti i pokazati je kroz geometrijske oblike.
ZADATCI: Na nizu geometrijskih likova prepoznati pojam osnosimetričnosti. Razvijati kreativnost učenika. Osposobljavati učenike da sami uče. Izgrađivati sposobnost samostalne, točne i precizne primjene stečenog znanja te logičko povezivanje i mišljenje. Razvijati i jačati duh zajedništva, tolerancije i međusobnog uvažavanja.
Prepoznati kako se osnosimetrični likovi podudaraju kao polovice jednog lika.
Shvatiti ljubav kao težnju prema cjelini.
Osnosimetrični likovi prikaz su ljubavi koja se tek u susretu dvije polovice – dvoje ljudi koji se slažu – očituje kao cjelina.
Čitanjem mudrih izreka o ljubavi uočavati njeno bogatstvo i blagodati koje nosi u životu.
UČITELJICE: Lidija Domorad i Brankica Majdiš
PODRŠKA UČENICIMA I RODITELJIMA